2012. február 14., kedd

A tanár

A tanár az a személy, aki két (de lehet hogy három) univerzummal (amiben te csak egy pötty vagy) többet tud nálad, és papírja van arról, hogy ezt a többet veled megoszthatja.

A tanár az aki lazán kirázza a kisujjából az előadást, amit más "tanár" órákon át magol és projektorral vetít, meg felolvassa a könyvből azokat a részeket amiket korábban már grafitceruzával szép precízen aláhúzogatott.

A tanár az, aki adja a nevét a munkádhoz, aki kérés nélkül segít mindenben, neked, a szerencsétlen semminek, és alázattal felajánlja a széleskörű kapcsolatait, hogy te, a nagyravágyó porszem, indulhass valamerre.

A tanár, kérem szépen, az a személy, aki én soha nem leszek, mert egy: egyáltalán nem vagyok önzetlen. Még csak meg sem közelítem a fogalmat. Kettő: rühellem a kölyköket (a húgom kivétel), három: bamba vagyok.

Hát csak ennyit akartam mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése