2011. május 12., csütörtök

nem adok címet

Már régen nem írtam, aminek is az az oka, avagy indoka hogy tornyosulnak a fejem fölött a fellegek, szereztem egy újabb embert, aki mostantól görbén néz rám, de hát nem hagyhatom, hogy a fejemre szarjanak. ez a helyzet. remélem, majd jó sokat fog ártani nekem a befolyásával.
A könyvem tolódik, a vizsgák nem, hogy a brant. remélem idén is annyi lesz belőlük, hogy számolni se fogom érkezni. na hány fx lesz? lehet fogadásokat kötni. és újfent hivatkoznék arra, amit már fentebb említettem. HOGY A BRANT.

Na csak ezt éljem túl. utána jön a nyááááááár. így, sok ááááááá-val. meg Amszterdammal és Ausztriával és Németországgal meg Franciaországgal. már éppen ideje, hogy valami jó is történjen. hétfőn is lesz egy jó dolog. a fizetés. :D

Érdekes módon, az évfolyammunkákkal idén nem gyűlt meg a bajom. nem úgy , mint tavaly. ffffö. Ezt most Názárovits barátosném értené. másnak nem kell. és akit érint még a tavalyi évfolyammunkám, az is érti. és remélem már bánja. :D

Na, de egy kis jó is: a húgomnak tanítottam egy új káromkodást. :D már megérte felkelni. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése