2011. június 19., vasárnap

Csillajaj

Az előbb megittam egy kávét, és most rosszul vagyok. az indokolatlan szervezetrombolásomnak a holnapi pótvizsgám valamint évfolyammunka védésem a fő kiváltó oka, és annyira be vagyok rottyantva, hogy nem is bírom kifejezni. :D pedig elég sok szót ismerek. :D ha valaki belelátna a fejembe, megijedne, mert annyira sötét van. csak a madzag láccik, ami tartja a füleimet. rettenetes.
hát hogy lehet így az egyszerű mondatra koncentrálni? és a többi mondatrészre? sehogy. ez a helyes válasz. csak röhögni lehet. de ez nem hiszem ,hogy elég lesz a holnapi vizsgán. vagyis a main, mert mindjárt reggel van. Jesszumpepi! nekem még át kell nézni a védőbeszédemet. és hatásosan előadni, mert az angol védésem, jaaaaaaaaaaaaaaj. te jó ég. akkorát égtem, de akkorát, júúúúúj. még most is az arcomba szökik a pír. (nahát, milyen költői lettem. :D) lehet hogy reggel törölni fogom, amit a kávé hatása alatt, egy gyenge pillanatomban írtam.
dobog a szívem. de nem úgy, mint máskor szokott. mennem kell tanulni, mert én bamba vagyok. muszáj. a muszáj egy nagyon erőszakos hajcsár. megaszontam Názárovitsnak, hogy ha holnap nem sikerül a vizsga, én haza se jövök többet.

na Jóccaka Maca. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése