2011. november 17., csütörtök

Hogyan veszítsük el a józan eszünket hat hét alatt?

Egyszerű a képlet: tanári gyakorlat. Bármennyire is egyszerűen is hangzik, nem az. Mert minden órára fel kell fegyverkezni, hogy azért az ember ne menjen teljesen védtelenül az oroszlán barlangjába. A leendő tanárok fegyvere (Csilla fejrázás, és motyogás:sose leszek tanár), általában óravázlat és jelentős mennyiségű, fejben tartott tudás.

A jó hír az, hogy ebből nekem csak az egyik hiányzik. A rossz hír meg az, hogy ez a jelentős mértékű tudás. A hevenyészett óravázlat megvan, mert még élénken él a fejemben a tavalyi gyakorlat emléke, amikor is vért izzadva szerkesztettem meg az óravázlataimat, utólag. Az órákra csak cetlikkel mentem, mert én Hájas Csilla vagyok, nehogy valamit úgy csináljak, mint a többiek.

Idén tanultam belőle, mire le kell adni mindent, remélem, nem azért fogok reszketni, mert valahová elkevertem a vázlataimat. Mert az ilyen bármikor megeshet bárkivel, velem meg háromszor többször, mint bárkivel összesen. Szétszórt lennék? A barátosném már elégedetten bólogatna, hogy ez az egyetlen magyarázat. És provokálóan néz rám, hogy merek-e ellentmondani. Abban a pillanatban, mikor szólásra nyitom a szerinte ólajtó számat, nyomatékosítja szavait egy párnacsapással. Illetve több tucattal.

Szóval a kölkök az iskolában rettenetesen rosszak. És nekem még túl kell élnem három hetet közöttük. Menni fog, egyet-kettőt megcsonkítok, a többi majd példát vesz róluk. Csak tudnám, hogy miért rángatózik a szemem mellett ez a kis ideg állandóan? És ki röhög ilyen hangosan?

7 megjegyzés:

  1. Hát kedves Csilla... nekem sincs könnyű dolgom, Mateket oktatok gyakorlaton pont ahogyan Te, éshát 9.ben mértan óra helyett egy fantasztikus biológiaórát eredményeztem... magyarázom én ott a szabályos sokszogek be és körülirt kör sugarait, erre a gyerekek szigorú 30 percen keresztűl egy százlábút figyeltek a plafonon teljesen elmélyedve, nyilván a lábait próbálták megszámolni vagy hogy épp meik irányba megy... nemtudom. meg is jegyeztem nekik hogy következő órára 3 oldalas esszét kérek a százlábuak életéről, mert hogy az órán vett képleteket nem fogják érteni az biztos.....

    VálaszTörlés
  2. Nem féltelek! Valahogy biztos vagyok benne, hogy a kisujjadból kirázod az egészet. Az meg, hogy a gyerekek rosszak... ez relatív... mert minden relatív...

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ismeretlen! :) tanulságos hozzászólás. hála az égnek, hogy nem konyítok a matekhez egyáltalán. :D

    Sylvia, neked mit mondjak? nem szeretném elveszíteni a jóindulatodat, de az az igazság, hogy ebben az életben énbelőlem nem lesz tanár. :D nagy valószínűséggel még a következőben sem! :D

    VálaszTörlés
  4. Csilla, megint egyben olvastam több bejegyzésedet, én már csak így jutok ide. Gyorsan, mindent egyszerre... Szóval a rusnya macskád valami konferencián összevissza beszélt, aztán ásott egy két méteres gödröt, hogy a gyakorlatod elől oda menekülhess... Jesszus, nincs könnyű életed!
    Gratula mindenhez csajszi, olvaslak, olvaslak:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi, Eszti! :D Édes vagy. van, hogy elkap a hév, és olyankor írok össze meg vissza. :D

    VálaszTörlés