2012. március 8., csütörtök

Boldog Nők napját, Csillus!

A húgom ünnepélyesen beinvitált a szobába, Csillus, már mióta mondom, hogy gyere ide??? Mindig csak várni kell rád. Na, ide állj, elém. Inkább térdelj le, hogy egy szintben legyen a fejünk, mert túl magas vagy. így.

Csillus, boldog Nők napját kívánok! Ezért elmondok neked egy verset, de figyelj, hallod!?

Kéri János: Nőnapi köszöntő

Tavasz hajnalán
Róluk emlékezünk,
A nőkről, kiknek
Életünk köszönhetjük.

Hogy is van a második versszak? Ja, igen, már tudom. Figyelsz, Csillus? Tetszett eddig?

Ki mindent
Megtesz értünk, a nő,
Dajkál, ápol,
És felnevel ő.

Hálánk szálljon
Lányra, anyára,
Ki a családot
Összetartja.

Szépséges nők,
Jó asszonyok,
Kívánunk boldog,
Víg nőnapot.

Kész. Ügyes voltam, Csillus? Az iskolában tanultuk, a szerepre kellett, de elmondtam mamának is, meg anyának is, és örültek neki. Te örülsz? Na, most adok puszit is mellé, mert az előbb elfelejtettem, de te nem adhatsz nekem. És ne csavard az orromat! Benne van a szabályzatban, amit neked írtam, nem emlékszel?? Azt mondtad, hogy megtanultad. Hogyhogy elfelejtetted? Én még arra is emlékszek, amit tavaly tanultam, te meg arra sem, amit múlt héten?

1 megjegyzés: