2012. március 2., péntek

Részképzés "Her Cunc!" módban

A részképzést kezdjük ott, hogy Her Cunc! egy hímnemű egyed, aki elöbb Cuncus névre hallgatott, majd miután erősebb jegyeit mutatta az elnőiesedésnek, Cuncikává vált. A későbbiek folyamán rosszallását fejezte ki a ráragasztott névvel kapcsolatban, amit én erős igyekezetem és fejlett szociális érzékem ellenére sem tudtam racionálisan értékelni.

A biztonságérzetem a nulla alá csökkent, mert véletlenül belenéztem Cuncika véreres, dühtől homályos szeme párjába, úgyhogy gyors névmódosításra határoztam el magam, így keletkezett a "Her Cunc!" ami, nem csak egyszerűen hercunc, hanem minden egyes kimondásánál szalutálás jár mellé meg dupla bikaboka összecsattintása. Bikabokát sajnos nem tudtam szerezni, ezért csak két tyúkbokát tudok összecsattintani, a magamét. Jobb híján.

De a szalutálás és a bokaösszecsattintás játszik mindenütt. Tesco, ucca, villamos, metró, Mammut, pályaudvar, mártonáron, konyha, stb. Komolyan mindenütt. Röhögéstelenül még nem sikerült kivitelezni a hadműveletet, sajnos.

Igyekeznem kell hazafelé, mert a húgomnak már lóg a következő foga, és nem eshet ki anélkül,hogy én ott ne lennék. a zéletben mindig vannak fontos dolgok, és vannak még fontosabbak. fontos dolog ez meg az, de a legfontosabb, hogy a kis bambi nekem adhassa ide a fogát, hoy elvigyem a fogtündérnek, mert mi jóbarátok vagyunk. Eygütt szoktunk inni, de apáék nagyon furcsán köszörülték a torkukat, ezért sietve hozzátettem, hogy kakaót. Olyan jóbarátok vagyunk, hogy mikor az én fogaim közül vitt el párat, nem hogy cukorkát vagy pénzt, de rendes fogat sem hozott értük. csak ilyen szart, kálciumból.

Szóval hercunc üzemmód lépett életbe, eddig még jól bírom. Kezdek elférfiasodni. Az ellentétek vonzzák egymást, nem? Ha reggelre kinő az ádámcsutkám, férfiasság ide vagy oda, én sírni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése