2012. május 9., szerda

Názárovits öltözik

Amikor a barátosném a ruhásszekrény környékén kódorog, az mindig rosszat jelent. Majdnem bizonyos, hogy bele akar nézni, és ha belenézett, akkor világvége van. Muszáj felpróbálni azt az ezernégyszázötvenhat darab semmit, amiből nem lehet tisztességesen felöltözni minden reggel, és nincs még egy ilyen éhenkórász a Föld nevű bolygón, akinek nem telik egy rendes göncre. Egy másik univerzumban lehet akad néhány.

- Jaj, nem kurvás a cipőm? De biztos?  Vagy csak úgy mondod? Már le akarsz rázni, mi? De nem tudsz, mert én is ebben a szobában lakok, háh!

- Ez a felső hogy áll? Sehogy, mert le vagyok fogyva! Egy csont vagyok! Inkább mentem volna dolgozni a gyárba, most nagyokat böfögnék a vacsora után, és nem sírnék, hogy sovány vagyok! Csak fülem van! Se cicim, se fenekem! Nem tetszik ez a felső!

- Szerinted melyik nadrág jobb? A fekete vagy a szürke? Nem lapos a fenekem a feketében? De biztos? Vagy csak úgy mondod? Jaj, Istenem, mit vegyek fel?

Ilyenkor mindig felfelé bámulok, és várom, hogy valaki válaszoljon, ne csak mindig én legyek a pácban. Kíváncsi lennék, hogy egy ilyen válaszfélénél, lenne-e indulatszó... Szerintem lenne.

- Nahát, hogy az összes harisnyám el van szakadva! Add csak ide a pillanatragasztót, betűröm a talpam alá, nem is fog látszani. Na, még egy lyukat csináltam rá! Járjunk pucéron!

- Ez illik ehhez? Nem cigányos? Nem nézek ki úgy, mint egy Jehova? De biztos? Vagy inkább azt a felsőt vegyem? És szoknyával? Vagy térdnadrágot? És ha ezt a másikat venném ezzel a nadrággal? Jól áll? De biztos? Nem csak úgy mondod?

Na ezért nem szeretem, ha Názárovits a szekrény felé pillog...

U.i.: Kiadó albérletet keresek, mert a mostaniból el leszek zavarva...

1 megjegyzés:

  1. Na de Csilla! ilyet közzé tenni... :P
    amúgy meg ha egy lány nem cidrizik a szekrény előtt, bámulva a hatalmas kupac "semmit" akkor nem is lány! :D vagy lehet, hogy mégis mi vagyunk a földönkívüliek akik ezt csináljuk? :D :P opp...
    amúgy Katey voltam, csak lusta vagyok bejelentkezni :)

    VálaszTörlés