2011. augusztus 10., szerda

Fénysugár

A mi macskánk olyan mafla, hogy néha kételkedem benne, hogy macska egyáltalán. Egészen biztos, hogy az egerekkel összebarátkozna, ha lennének nekünk, ahelyett, hogy az irtásukra törekedne. Irtani a húgomat szokta, inkább több, mint kevesebb sikerrel. Na, nem mintha védelemre szorulna a kis aranyos, mert az esetek többségében ő provokálja ezeket a csonkítási kísérleteket, csak hát az ember a saját vérét védi nyilvánvalóan, még akkor is, ha ez a fentebb említett egyed esetenként elég sáros a témát illetően.

Szóval az a szörnyű gyanú vert gyökeret a fejemben, hogy ez nem macska. Sokkal inkább nyúl. Tudom, először én is röhögtem, de mikor véresre karmolta a lábszáraimat, mert nem adtam időben és elegendő mennyiségű uborka- és paradicsomdarabkákat, akkor kicsit megállt a kés a kezemben. Létezik ez? Vagy csak a miénk defektes? Erre a magyarázatra sokkal jobban hajlok, meg sem lepődnék, ami azt illeti.

A húgom újabban el van tiltva a fekete éccakától, (ez a macska, csak szólok) bizonyos egészségügyi okokból kifolyólag, ezért csak akkor nyomorgatja, amikor senki sem látja. Viszont ha sokáig csendben van és a macska sincs szem előtt, akkor tudjuk, hogy egészen biztosan sírás lesz belőle, és a húgom sokáig nem fogja akarni mutatni a karját. Általában ilyen kimenetelűek a macska és a házban található hétéves közötti interakciók. Csak a sérült testrészek változnak. De nem tanul belőlük, amin csodálkozom is, mert ettől eltekintve magasan szárnyal a többi gyerek fölött. Szeretem azt hinni, hogy nekem is van közöm hozzá.

Szeretek a húgommal társasjátékokat játszani, egyrészt itt stabil játékszabályok vannak és nem olyanok, amiket ő talál ki az adott percben, másrészt pedig, annyira szórakoztató, ahogy a kockát rázza. Összefogja a két kis markában a dobozt, amiben rázza, félig süket vagyok általában egy-egy parti Ki nevet a végén? után, de ez olyankor nem számít, és úgy rázza, de úgy, mintha az élete függne tőle, hogy teljesítse a percenkénti dobásszámot. Az egész feje mozog bele. Előre-hátra, ütemesen, ahogy arra koncentrál, hogy a kockát rázza, a szemei külön mozognak és a szája... A szája félig nyitva, tiszta nyál körbe, és nem tudom, hogy csinálja, de időnként sikeresen elharapja a nyelvét is.

Én meg csak nekidőlök a radiátornak, és nevetek és egyre csak nevetek, de úgy, hogy a könnyem kicsordul. Ilyenkor elfelejtek mindent ami fáj, elfelejtem, hogy az életem fenekestől felfordult, hogy azt sem tudom, merre tovább.
Mekkora áldás, hogy van egy tökmag a házban!


4 megjegyzés:

  1. Csilla... őstehetség vagy! :)

    Hallod, ami meg a kapcsolatodat illeti... nyugodj meg! tudod, az a véleményem, hogy egy nő csak akkor nem boldog, ha nem kap meg mindent... nem hiszem, hogy olyan sokat kértél volna... ha nem képes erre, akkor hagyd a fenébe! és engedd a többieket harcba szállni. mondjuk engem...
    Te is tudod, ha akkor nem így döntesz, ez most nem lenne... de későn kaptam észbe, és te már másé voltál. Aki mellesleg nem tesz semmit azért, hogy megtartson... ezen gondolkodj el. érdemes újra közel engedni magadhoz? szerintem már nem...
    ez az új mailem: richardklein@citromail.hu

    Vigyázz magadra, hallod? nem szeretem szomorúan látni azt a gyönyörű arcodat.
    Rám mindig számíthatsz tudod jól,
    Ricsi

    VálaszTörlés
  2. Szia Ricsi!
    Szép bók. Hallod, te aztán nem vagy semmi! :D
    Kösz a jó tanácsokat,egy gond van velük,hogy általában a saját fejem után megyek.

    VálaszTörlés
  3. Ricsi, Te se tégy semmit! Jó! :)

    VálaszTörlés