2011. augusztus 21., vasárnap

Megallapitasok

Azt a megallapitast, miszerint az ember hetven szazaleka viz, modositanam, a kovetkezokeppen: az egy ev alatti kolkok hetven szazaleka nyal aminek a fele okvetlenul az en ruhazatomon talal vegso nyugvohelyet. Nem a legjobb reklam arra, hogy eccer majd en is akarjak ilyet.

Gombasztunk ma, ami azt jelenti, hogy az en gombaim kozul igencsak elenyeszo mennyiseg kerult a kozos kosarba, mivel hogy harminc gomba utan talan volt egy ferges, amit ehetonek lehetett csufolni, a fergei nelkul. Pedig en annyira igyekeztem, de telleg. Ketsegbeejtoen hianyos a gombakrol birtokolt tudasom, a biologia tanarom sirna ha tudna.

Viszont, ezekbol a gombakbol en nem valoszinu, hogy enni fogok, mert teleszedtek a kosarat olyan fajtaval, ami gyanusan hasonlit a legyolo galocara, annak ellenere hogy nem piros hanem rozsaszines. Azt az egy gombat ismerem, na. Ezek meg aszongyak, hogy az jo gomba, na mondom, jol van, enm meg fiatal vagyok a halalhoz, ugyhogy inkabb eszek valami mast.

Kar hogy nincs itt a baratosnem, kicsit maganyos vagyok. Es tegnap egyedul kellett a macskat nyuznom itten. Legalabb Nazarovitsot is nyuzhattam volna melle. Felek bizonyos szavakat nagybetuvel irni tevedesbol, mert mindenfele ertelmet es jelentestartalmat beszel mogejuk, utana magyarazkodhatok. Engem a macskak egesz nyaron kisertenek. Otthon is van egy budos dog, Nemetorszagban is volt egy oriasi allat, Pragaban is itt van egy, neadjIsten megbaratkozzak veluk. Osszedolne a vilag.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése