2011. augusztus 23., kedd

Uszunk, vazze?

Tegnap leellenoriztem az itteni vizet. Olyan mint masutt. A csuszdaknal eleg hamar eszrevettem, hogy en vagyok a legmagasabb, aztan mikor az egyik mogottem levo belecsokolt a fenekembe, rajottem, hogy a legidosebb is. Ugy csinaltam, mintha az egyik pottomnek lennek az anyja, igy nem volt annyira kinos. Aztan amikor odajott a verszerinti, szepen elszivarogtam.

Tovabba felvettem a surgosen beszerzendok listamra egy uj bikinit, na nem azert mert a regit kinottem, ilyenekkel mar reg nem altatom magam. Sokkal inkabb az kesztetett erre, h miutan lecsusztam a hosszu csuszdan, csobbanaskor kiesett a mellem a furdoruhabol vagy ket alkalommal. Nem erdekes, szep mellem van. De akkor is. A kolkok ne mondjak mar azt, hogy en a cicis utan jovok...

Megfurdettuk a macskat, nagyon boldog volt tole. Eszembe jutott, amikor a baratosnemmal a sajatunkat tisztogattuk. Nazarovits ugy vihogott, hogy kiesett a zuhanyrozsa a kezebol, es amig en turelmesen varakoztam, hogy muljon a roham, a macska rakaristolta fel Europat a karjaimra. Hat van igazsag? Dehogy van, meghalt Matyassal egyutt.

Egy kapcsolatban ket ember van: o meg en. A tobbiek nem szamitanak. Csak mondom, annak, aki esetleg mast gondolna. Nem erdemes beleutni az orrat, mert en ritkan utok, de ha utok, nagyot utok. Szoval furdoruha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése