2011. augusztus 24., szerda

Vacc-vacc!

Ma barlangaszni voltunk, ami fantasztikus elmeny, eltekintve attol, hogy alig hallottam, amit az idegenvezeto beszelt, mert a fogaim ugy vacogtak, hogy mast nem is lehetett hallani. Hat igen, aki bamba, az zokni nelkul megy le a minusz harom fokba. Mert en vagany vagyok. Hat volt vaganysagbol boven. Az egyik kislabujjam meg most sem olvadt ki teljesen. Mert nem hallgattam az okosabbra, hogy oltozz fel, te bamba, mert lenn tenyleg nagyon hideg van. Aaa, ha kinn harmincot fok van, akkor nagyon fogom elvezni a tizenakarhany fokot par szaz meterrel lejjebb. Persze. Tizenvalahany, mi? Minusz harom! Hogyaza.

Raadasul tele volt deneverrel a felsobb retegekben, boszen remeltem, hogy legalabb egy beleakad a hajamba. Pechem volt, biztos nem szeretik a sampont. Ez volt eletem egyik leghosszabb masfel oraja. Es meg a vegen az idegenvezeto baratkozni akart, meg telefonszamot cserelni. Nem sok hija volt, hogy ott helyben elatkozzam. Mutattam neki a szederjes pofalemezemet, hogy takarodjunk mar kifele a napra, de nem ertette. Megkoszontem a megtisztelo ajanlatat es szepen elkotrodtam melegebb eghajlatra. Szo szerint.

Hazafele en vezettem egy darabon, a szerpentinen elottunk par biciklis tekert, ooo, mondom, ezek kozul legalabb egyet csukott szemmel is elutok, nyitott szemmel meg hatarozottan magasabb a talalati arany. Eleve mar az autoba se akartam beszallni, foleg nem elore. Az unszolasnak engedve vegul beultem, de eleresztettem egy mind meghalunk sohajt, legalabb az ovet mindenki jo feszesre kototte, es kapaszkodtak mint az allat. Nagyon helyes. Azt, hogy mind az ot biciklista a jarganyan maradt, kizarolag annak koszonhetik, hogy tul szeles volt az ut. En tenyleg mindent megtettem.

A nap kovetkezo fenypontja a nudista strand volt, majd kiesett a szemem. Most talalkoztam eloszor ezzel az eletformaval, fotokkal dokumentaltam, a baratosnem reszere, hogy o se maradjon ki semmibol. Juj, de meglepo dolgokat lehet latni. De tenyleg. Otven ev felett, mindenki egy-ket szammal nagyobb bort visel a testen, csak tudnam miert. Majd figyelni fogok erosen, nehogy az enyemet is kicserelje valaki mig alszom.

Joccaka Maca!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése