2011. augusztus 18., csütörtök

Hello Prague!

Felvagos szoveg, ha azt mondom, hogy kipihenem Amszterdamot es Nemetorszagot Pragaban? Neeem. Inkabb a sok vodka/narancsot, amit a baratosnemmel magunkba eresztettunk az elmult par napban. Remelem, az anyjaek is olvassak. Hehe.
Megettem egy oriasi furt szolot, es pont az utolso szem volt rothadt. Persze, hogy azt is megragtam, mert nekem olvasni kell kozben. Nagyon helyes. Ugy, bamba!

A valtozatossag kedveert most WizzAir meg GermanWings helyett a StudentAgency/vel utaztam, ajanlom mindenkinek. Mar otodszor utaztam veluk, nem veletlenul. Igaz ugyan, hogy a tegnapi utamra emlekezni fogok, amig elek, szerintem, mert a szagokat meg most sem erzem tisztan. Mindjart megmagyarazom. Mogottem egy kellemes fiatalember ult, fulig ero mosollyal es vagy otven foggal a szajaban. Plusz/minusz ketto. Na, mondom, legalabb nem fogok unatkozni a hosszu uton. A joslatom bevalt. Tenyleg nem unatkoztam.

A bemutatkozo beszelgetes elso nehany perce utan akaratlanul is furcsa fintorba randult az arcom, a fiu remulten nezett ram, hogy miate, es en is remulten neztem volna magamra, ha ez nem utkozne nehany jelentosebb akadalyba. Valami szag olyan erovel csapott meg, hogy felteglaval sem lehetett volna tisztabb munkat vegezni. TejoIsten, mondom, mi doglott meg? Aztan gyorsan stabilizaltam az arcom izommukodeset, mikor felfedeztem a forrasat. A tokeletes uriember egy konnyed mozdulattal megszabadult a labbelijetol, amit szerintem mar evek ota nem cselekedett meg, es igencsak idoszeruve erett mar. Utoljara a ketezres evek elejen vegezhette el ezt a dicsoseges hadmuveletet. Nem akkor volt az a bizonyos robbantas?

Ember, ilyen kiparolgassal en meg eletemben nem talalkoztam, pedig par dolgot mar megeltem, leven hogy van egy ocsem. Tobbek kozott. Fontolgatom, hogy a jovoben elismerjem a versegi kapcsolatot, ami allitolag kozottunk fennall, es amit en kitartoan cafolok mar huzamosabb ideje. JObban mondva evek ota. Megjobban mondva, amiota elek.

Sok beszednek sok az alja, ha en beszelek akkor meg tobb, csak annyit akartam meg hozzafuzni, hogy bimbozo szimpatiamat csirajaban eltaposta a feltoro labszag. Szepen elkoszontem, fejfajasra hivatkozva, ami igaz is volt, mert olyan migren tort ram, hogy azt hittem, ott pusztulok el. Azt megsem mondhattam, hogy hallod, ember, olyan szagod van mint egy orgenak. A szagloszervemet tonkretetted, tobb karosodast nem akarok, inkabb ulok maganyosan.

Rajottem arra, hogy aki nalam probalkozik, ne remeljen sokat. Hosszu listam van arrol, aminek megfelelni minimum. Es a tegnapiak utan, ez a lista meg bovult egy felmeternyit, olyan dolgokkal, amikrol sosem hittem volna, hogy szukseges lenne megemliteni. De pedig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése