2011. július 6., szerda

Utinaplo 3.fejezet

egy kicsit mindha el lennek maradva a bejegyzesekkel, ugy erzem. Na, tegnapelott takaritottunk a baratosnemmal a szeretethazban, remelem, sikerult valami hasznosat is tenni. A tetoterben a kovetkezo csoport onkentes fog lakni, teljek oromuk benne. Mivel olyan hideg volt, hogy vacogtunk rettenetesen, mert ugye az ember nyaralni megy,nem visz melegebb felsoket, se nadragbol nem teng tul a keszlete, ugyhogy most porul jartunk. gyonyorusegesen voltunk feloltozve, terdnadrag, harisnya, zokni, nem reszleteznem tovabb. es aki hulye, az a 70 euros pragai szandaljaban takarit, mert egyedul abba tud zoknit huzni. nagyon helyes.

Tegnap jott el annak a napja, hogy repultunk. Eletemben eloszor. kicsit keseru szajizzel emlekezem, mert a repteren kidobattak az osszes folyadekot a borondombol, ertem itt a tusfurdomet, sampont, kondicionalot, parfumoket, testspray/ket, arclemoso, stb. szoval minden olyan dolgot, ami egy no piperetaskajaban talalhato. jaaaaaj, de fajt a szivem ertuk. tudta a fene, hogy csak 100ml/s kiszerelesben lehet felvinni barmifele folyadekot a gepre, az enyemek meg 250 ml/sek voltak. meg a fogkrememet is kidobtak. amit megtakaritotttunk a csomagfeladasnal, az elment itt.
Elottunk egy csajnak a cipojet is le kellett vennie, ugy megmotoztak, meg atvilagitottak, mert valamije mindig sipolt. nem irigyeltuk. ezzel a pakolosdival elment egy csomo ido, es mire a baratosnem is vegzett, mondta a kisero, hogy utolso felszolitas, siessunk beszallni a gepbe. na. megfagyott a ver az ereimben, hat meg, amikor a beleptetesnel a csaj elkezdte nezegetni a vizumomat, azt hittem, hogy valami gond van, es innen kuldenek vissza.
sikerult ablak melle ulnunk, amikor felzugtak a turbinak, kicsit izgultunk. vagyis csak en, a baratosnem meglepo modon nem annyira. csodalkoztam is, lam, nehez esetekben derul ki, hogy ram sosem lehet szamitani. Aztan a legikiserok elmagyaraztak, az elvart viselkedest veszely eseten, mondtam rogton, hogy tolem csak sikoltozasra szamithatnak.

Nyugodt utunk volt, azt leszamitva, hogy olyan feluton a pilota bejelentette, hogy legyen keznek az oxogenmaszk, mert turbulenciak barmikor varhatoak, na, ennek a mondatnak nem orultem annyira. tovabba aszongya, minden rendben 11 km magasan repulunk, 800 km/oraval, mar uncsi is. megfagyott bennem a ver is, valahogy nem vagyok szokva az ilyen magassagokhoz. de azt a megallapitast tettem, hogy a felhok folott tenyleg mindig sut a nap.
baj nelkul leszalltunk, ugyan a baratosnem vegig rimankodott, hogy legalabb lefele ne sikitsak, de szerintem csak kitalalta, hogy bosszantson vele. nem vagyok en olyan sikoltozos fajta. csak bizonyos esetekben. meg repuleskor.

Az a szomoru helyzet, hogy itt is esik az eso, nekem meg csak egy tiszta nadragom maradt. lehet, hogy a hazigazdanket fogom kolcsonvenni, mar a felhatalmazast kicsikartam, csak az a baj, hogy olyan 70 kg/val nyom tobbet, mint en.
Furcsak itt az etelek, de hat ha Romaban vagy, viselkedj ugy mint a romaiak. Ez meg Amszterdam, de szerintem hasonlo mondasok vonatkoznak erre is. 10 napba meg nen halt bele senki. nehogy mar en legyek az elso.
Megallapitottuk a baratosnemmal, hogy a jomod onnan kezdodik, amikor az ember kulon mosogepet tart a feher ruhaknak es kulon egyet a szineseknek. na. csak mondom.

Kicsit usztunk ma, Nazarovits megremisztett ket/harom gyereket, mert csoppet frocskoltek. valogatott karomkodasok sorat zuditotta rajuk, mazli, h nem ertettek.
A rossz ido miatt, holnaptol kezdjuk a baratkozast Amszterdammal, valamint a boldogsagsutit, mindenkeppen meg kell kostolnunk, mert Henci kiatkoz a vilagbol. mar a baratosnemmal megbeszeltuk, ha lesz sutizes, ha nem, Hencinek mindenkeppen azt mondjuk majd, hogy volt.

Na, majd irok meg. csok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése