2011. július 7., csütörtök

Utinaplo 4.fejezet {Amszterdam!}

Na, ma jott el annak a napja, hogy bevesszuk Amszterdamot. Akar tetszik neki, akar nem. mennyit kell nekem majd otthon javitgatni ezeket az ekezeteket, tejoIsten.

Az ido termeszetesen olyan szar, amilyen csak lehet, az ember asse tudja, hogy oltozzon fel. en megaszontam, nem erdekel, ha tudogyuszi lesz belole, nem azert hoztam a sok szexualis ruhazatomat, hogy a borondben porosodjon, ugyhogy vacogva bar, de buszken fogok fesziteni bennuk. remelelm a vacogas a fenykepeken nem lesz szembetuno.

Az uzsonnat mar osszecsomagoltuk Nazarovits/csal, aki meggyanusitott azzal, hogy csak azert nyalogatom vegig az osszes szendvicset, hogy neki ne kelljen, de felvilagositottam, hogy azert, mert annyira bena vagyok, hogy a lekvar fele melle ment. Es kulonben is, az egyetlen eset, amikor Nazarovits hozzaferhet az ennivalomhoz, az azt jelenti, hogy en mar halott vagyok.

Egyebek mellett ma furdes lesz az Eszaki tengerben (hol az a rohadt kotojel meg a tobbi irasjel? es az ekezetek?), es boldogsagsutizes, es fogaknak csikorgatasa. Mar alig varom. (ezeket muszaj vagyok irni, mert Henci figyelemmel kiseri munkassagomat, foleg azert, mert rengeteg erdekesseget tudhat meg Nazarovits/rol belso forrasokbol.)

Na, egyelore ennyi, majd meg irok.

Tegnap csalodtam egy nagyot az elektromos biciklikben, en azt hittem, hogy az olyan mint a motor, de ez meg mindig jobb attol, amit a baratosnem hitt, elmondom nektek, hogy Nazarovits szerint az elektromos bicikli arammal mukodik, be kell dugni a konnektorba, es addig lehet vele menni, amig a madzag tart. jaj, nem birok gepelni a rohogestol, es attol, hogy a fentebb emlitett alany ut a parnaval, es torlesre osztokel. de en eros vagyok es bator, mint egy romai gladiator, akkor is elmentem, ah torik, ha szakad, vagy ha Nazarovits ut. Jaj, Csilla nagyon rohogott. szokasahoz hiven.

Na, tsok a csaladnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése