2011. június 26., vasárnap

Visszaszámlálás indul

Latint tanultam ma, amikor a húgom nem nyúzott és oda tudtam figyelni. Viszonylag kevés ilyen pillanat volt a mai napban. Annyira érdekfeszítő ez a tananyag, hogy elaludtam rajta, és a macskával a mellkasomon ébredtem, ami jobb helyet nem is találhatott volna a hajcsizásra. Ezért álmodtam azt, hogy valami nyomja a mellkasomat. Mert nyomta.

Kínkeservesen belepasszíroztam az öcsém szemébe a kontaktlencsét, ami ugye a nyár elengedhetetlen luxuskelléke, és neki is kell. Csak azzal nem számolt a kis bumburnyák, hogy azt egy kicsit szokni kell. Kontaktlencse berakás terén az öcsém igazán együttműködő, kinyitja a szemét, tartja a szemhéjait, úgy az alsót mint a felsőt, és pislog rám. Abban a szent pillanatban mikor közelitek felé a kontaktlencsével, a szemgolyóját befordítja az agyáig és nekem csak a fehérje marad meg az erek rajta. Na de valahogy keresztül vittem a műveletet, csak azt nem bírtam még megtanítani neki hogy lehet EGYEDÜL elvégezni.

Evolúciós zsákutca vagyok tanítás terén. Semmit nem tudok megmagyarázni. Mutatom, hogy így meg, ne úgy, közben kiabálok is, hogy miért, azt nem tudom. Pedig TTP-ből én voltam az egyetlen, aki 100 pontra vizsgázott. Na nem azért, mert az összes tételt bevágtam, hanem csak szimplán mázlim volt. Reszketett is a bokám, mikor bementem.
Még jó,hogy nem vonz a pedagógusi pálya. Ha vonzana, nagy csalódás lenne, hogy ennyire tehetségtelen vagyok. Na de ami vonz, abban egész jó vagyok... :D
És ettől még van feljebb is. Sokkal feljebb.

Valaki azt mondta, hogy nem vagyok elég kitartó, dehogynem. Amit igazán fontosnak tartok, azt mind végigcsináltam. A következő célom egy kicsit nagyobb kaliberű, mint az eddigiek, kicsit bizonytalan is voltam, hogy képes vagyok-e rá. De mire való egy Názárovits? Ember, úgy tud biztatni, hogy még el is hiszem, hogy nincs jobb nálam...

Annyira reszketek ezért, hogy újabban már álmodok is vele. Csak egy baja van: hosszútávú. Beletelik egy kis időbe, míg megszerzem magamnak. De úgy gondolom, hogy kivitelezhető. Naná! :D
Változások szelét érzem... csak nem tudom még merre.

"Egy új kanyar, esélyt takar."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése